Racket 2 ohjelmointimateriaalin vastaukset
Lataa DrRacket-tiedosto ja avaa se DrRacket-ohjelmassa. Tiedoston tunniste on rkt.
Kun avaat WeScheme-ratkaisumalleja linkistä, valitse avautuvasta verkkosivustosta kohta Edit.
1. Lukuja ja laskutoimituksia
- Tehtävien 1-57 ratkaisut
–> Lataa esimerkkiratkaisut (pdf)
–> Lataa esimerkkiratkaisut (DrRacket)
–> Avaa esimerkkiratkaisut (WeScheme)
2. Lausekkeita
- Tehtävien 58-74 ratkaisut
–> Lataa esimerkkiratkaisut (pdf)
–> Lataa esimerkkiratkaisut (DrRacket)
–> Avaa esimerkkiratkaistut (WeScheme)
3. Merkkijono
- Tehtävien 75-79 ratkaisut
–> Lataa esimerkkiratkaisut (pdf)
–> Lataa esimerkkiratkaisut (DrRacket)
–> Lataa esimerkkiratkaisut (WeScheme)
4. Kuvioita
- Tehtävien 80-89 ratkaisut
–> Lataa esimerkkiratkaisut (pdf)
–> Lataa esimerkkiratkaisut (DrRacket)
–> Lataa esimerkkiratkaisut (WeScheme)
5. Turtle-grafiikkaa 1
5.1 Suoria ja kulmia
- Tehtäväsarjat 1 ja 2
–> Lataa esimerkkiratkaisut (DrRacket)
–> Lataa esimerkkiratkaisut (WeScheme)
5.2 Koordinaatisto ja peilaaminen
- Tehtäväsarjat 1 ja 2
–> Lataa esimerkkiratkaisut (DrRacket)
–> Lataa esimerkkiratkaisut (WeScheme)
5.3 Turtle liikkuu kartalla
- Tehtäväsarja 1
–> Lataa esimerkkiratkaisut (DrRacket)
–> Lataa esimerkkiratkaisut (WeScheme)